top of page

אוכלס בהצלחה

לוגואים פארו-01_edited.png

המושבה - שכונת שריד

מגדל העמק מאחוריה, והשדות הפתוחים של העמק לפניה: שכונת שריד בקדמת העיר יוצאת לדרך כחלוץ הכפרי של דיור למשתכן ומבססת את בשורת מהפכת הנדל"ן בעמק יזרעאל. השכונה החדשה מהיסוד, תיצור הזדמנות לזוגות צעירים ומשפרי דיור מהעיר ומיישובי העמק ולמשפחות המהגרות מהמרכז, המעוניינים לחיות חיי קהילה באווירה כפרית, מבלי לוותר על גב עירוני חזק ועל מחירי דיור אטרקטיביים.
הפרויקט המתוכנן –"המושבה בשריד", כולל 478 יח"ד על פני 4 מתחמי מגורים, מתוכם 178 יח"ד לשוק החופשי ו - 297 יח"ד במסגרת "תוכנית מחיר למשתכן". השכונה תוקם כמבנים מדורגים ומרווחים בבנייה נמוכה לשמירה על פרטיות ותחושת קהילתיות בדומה לאווירת ההרחבות בקיבוצים ובמושבים אך במחיר נמוך בהרבה.
את כל היתרונות האלה, עוטפים מרחב ונוף ירוק שמעניקים תחושה של "בית בתוך הטבע". השכונה, המוקמת מהיסוד על צלע הר במגרשים בעלי טופוגרפיה משופעת בדרום-מערב מגדל העמק, מול שדות פתוחים של קיבוץ שריד ובצמוד לשכונות יפה נוף ומצפה העמק. בתמהיל הדירות ניתן יהיה למצוא דירות 4,5,6 חדרים, פנטהאוזים ודירות בפורמט הייחודי "גם וגן"-עם מרפסות ההופכות לגן. כל התקרות גבוהות והמרפסות גדולות במיוחד. השכונה החדשה תיצור הזדמנות לזוגות צעירים ומשפרי דיור מהעיר, למשפחות המהגרות מהמרכז ומיישובי העמק, המעוניינים לחיות חיי קהילה באווירה כפרית- מבלי לוותר על גב עירוני חזק ועל מחירי דיור אטרקטיביים.

bottom of page